תמיכה 24 שעות ביממה
אתר Wobi מעניק ללקוחותיו תמיכה מקצועית וטכנית לאורך כל תהליך הקנייה. מוקד התמיכה זמין 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע.

באתר תוכלו להשוות הצעות מחיר אונליין ולקנות ביטוח במהירות ובנוחות, גם בשעות לא שגרתיות.

מוקד התמיכה עומד לרשותכם בכל שעה וישמח לענות על כל שאלה. 
השירות, התמיכה הטכנית והיחס האישי להם תזכו בשירות הלקוחות של Wobi עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.

המוקד זמין בכל שעה בשבוע בטלפון: 077-6001000,
בפקס: 077-6001001 ובדואר האלקטרוני:
help@wobi.co.il.
שירות לקוחות 24 שעות ביממה
ב- Wobi תיהנו לא רק מחוויית קנייה יחודית ומתקדמת אלא גם מחוויית שירות לקוחות ברמה אחרת.

שירות הלקוחות עומד לרשותכם בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. שירות הלקוחות מטפל במהירות וביעילות במגוון נושאים כגון: שינוי דחוף של פרטים, הוספת סעיפים מיוחדים לפוליסת הביטוח, פניות מחו"ל בנוגע לביטוח הנסיעות לחו"ל ולמעשה בכל נושא שתידרשו אליו.

בזכות השירות מסביב לשעון תזכו לעזרה דחופה וכוללת בכל שעה שהיא. הרכב נתקע ושכחתם את פרטי שירות הגרר? התקשרו למוקד Wobi וקבלו פרטים מלאים לצד תשובות לכל השאלות הדוחקות.

קרתה תאונה? מוקד Wobi ינחה אתכם בדיוק כיצד לנהוג, אילו פרטים לבקש, מה כדאי לצלם ולתעד ואף יזמין עבורכם מונית למקום האירוע.

אנחנו ב- Wobi מתחייבים למצוינות בשירות ומעניקים ללקוחותינו רמת שירות ייחודית העומדת ברף גבוה במיוחד.

המוקד זמין בכל שעה בשבוע בטלפון: 077-6001000,
בפקס: 077-6001001 ובדואר האלקטרוני:
help@wobi.co.il

טיפול בתביעות
ב- Wobi, מתוך היכרות עמוקה ורבת שנים עם תחום הביטוח, מקפידים על שירות מדויק ומהיר בכל הנוגע לטיפול בתביעות. ב- Wobi תזכו לשירות מקצועי ואישי. לשם כך עומדת לרשותכם מחלקה מקצועית לטיפול בתביעות.

במקרה שיש להגיש תביעה לחברת הביטוח, מחלקת התביעות של Wobi תעמוד לרשותכם מהרגע הראשון.

ב- Wobi ננחה ונלווה אתכם בתהליך התביעה, נסייע לכם למלא ולהגיש את המסמכים ונלווה אתכם במהלך הדיון והטיפול בתביעה עד סיום התהליך.


מחלקת התביעות של Wobi לרשותכם בכל שעה, בטלפון: 077-6001000, בפקס: 077-6001001 ובדואר האלקטרוני: claims@wobi.co.il.
יצירת קשר

נציגי שירות הלקוחות של Wobi עומדים לרשותכם 24 שעות 7 ימים בשבוע:
בטלפון: 077-6001000
בפקס:   077-6001001
בדואר: יגאל אלון 114 תל אביב מיקוד: 6744320

ניתן לפנות אלינו בכתב ונציגינו יחזור אליכם בהקדם:
-
-
שאלות נפוצות
  • האם בטוח להשאיר את פרטי כרטיס האשראי באתר?
    • העברת פרטי הלקוח וכרטיס האשראי מאובטחת בטכנולוגיית SSL אשר מצפינה מידע זה. בנוסף, בסיום ביצוע העסקה נמחקים פרטי כרטיס האשראי ואינם נשארים במערכת שלנו.
    • כמו כן, ישנה אפשרות של פניה טלפונית למוקד השירות לרכישה טלפונית של הפוליסה.
  • האם ניתן להשלים הזמנה ללא השארת פרטי כרטיס האשראי באתר?
    • כן. ניתן להשלים את ההזמנה על ידי התקשרות למוקד הטלפוני ונציג השירות שלנו יבצע את ההזמנה בשבילכם.
  • איך אני מקבל את הפוליסה מרגע שרכשתי באתר?
    • אישור הזמנה מתקבל מיד. הפוליסה שרכשת נשלחת אליך בתוך מספר שעות, בדואר אלקטרוני. (במידה ורכשת בתום יום עסקים, הפוליסה תישלח ביום העסקים הבא) המקור של הפוליסה נשלח אליך בדואר הביתה.
  • למי אני פונה במקרה של תביעה או צורך לשירות?
    • בכל בעיה, שאלה או תביעה, מוקד השירות של Wobi , עומד לשירותך בכל שעות היממה.  כמו כן, ב Wobi תקבלו שירות אישי בכל הנוגע לטיפול בתביעתכם, על ידי מחלקת התביעות שלנו, מרגע הגשתה ועד קבלת התשלום מחברת הביטוח.
  • האם אני צריך להשאיר פרטים אישיים על מנת לקבל הצעת מחיר?
    • לחלוטין לא. אתר וובי מאפשר לקבל הצעת מחיר באופן אנונימי כאשר הפרטים היחידים שצריך למלא הם הפרטים של המוצר אותו אתה רוצה לבטח. מעבר לכך נדרש מידע רלוונטי לפרמיית הביטוח (לדוגמא: יש להצהיר על עבר ביטוחי כאשר מבקשים לקבל הצעה לפוליסת רכב)
  • נרשמתי בעבר לאתרכם אך איני זוכר את הסיסמא.
    • יש ללחוץ על "איפוס סיסמא" בכניסה ל"אזור האישי". לאחר מכן נשלח אימייל לתיבת המייל עמה נרשמתם לאתר שבו ניתן להכניס סיסמא חדשה.
    • לחילופין, ניתן להתקשר למוקד השירות שלנו ולבקש את איפוס הסיסמא על ידי נציג שירות.
  • אני מנסה לשלם אבל לא מצליח להחליף את שם בעל כרטיס האשראי בעמוד התשלום.
    • על פי הוראות חברות הביטוח, בעל הפוליסה צריך להיות בעל כרטיס האשראי המחוייב בתשלום. ישנה אפשרות לשלם עם בעל כרטיס שונה , בתנאי שהוא קרוב מדרגה ראשונה.
    • ניתן להשלים את תהליך הרכישה באתר ולשלוח אימייל ל help@wobi.co.il עם פרטי בעל כרטיס האשראי (שם ותעודת זהות)  או לחילופין לבצע את העסקה טלפונית עם מוקד השירות שלנו.
  • איך אני יכול לראות את הכיסויים של הפוליסה אותה אני מתעניין לרכוש?
    • ברגע שמתקבלות הצעות מחיר, ישנה אפשרות לראות את כל הכיסויים של כל הצעת ביטוח על ידי לחיצת "הצגת כיסויים" ליד כל הצעה. כמו כן הפוליסה המלאה מוצגת בקובץ pdf בכל הצעה.
  • כיצד ניתן להשוות בין ההצעות?
    • אתר וובי מציע ללקוחותינו מנוע חכם להשוואת עד 3 הצעות, המציג בשקיפות מלאה ובקלות את ההבדל בין ההצעות. לאחר קבלת ההצעות, ההשוואה נעשית על ידי סימון הקוביה של "השוואת הכיסויים" . סמנו את ההצעות אתם מעוניינים לראות בהשוואה ולאחר מכן לחצו על כפתור ה"השוואה".