ביטוח רכב יד שניה: איך עושים את זה נכון בפעם הראשונה

לא נעים להודות, אבל היום, בגיל 28, אני מוצא את עצמי מסתבך עם שפע הנתונים, ההצעות, המחירים ומספרי הקילומטראז'ים, שלא אומרים לי כלום, כשאני מחפש לקנות רכב מיד שניה. כי את המכונית הראשונה שלי קיבלתי מאבא, כמתנה לכבוד סיום הלימודים באוניברסיטה, עם ציון עובר. בקושי

עכשיו הוא שולח אותי לחפש את החברים שלי כשאני מבקש ממנו שוב עזרה, כאילו אני איזה ילד זב חוטם שנולד למשפחת רוטשילד. כי אם הייתי מסיים את הלימודים עם תואר מצטיין דיקאן, בטח לא היינו מדברים כאן על הבעיות שלי להבין מה צריך באמת לחפש בביטוח רכב יד שניה.

דווקא עברתי ברחוב המסגר בתל אביב

מהצד הלא נכון של חלון הראווה, ובמרחק מספיק בטוח, הרכבים המוצגים בסוכנויות של מיצובישי נראו בהחלט כסוגי הרכבים שיכולים להתאים לי. אבל לא נכנסתי לנהל משא ומתן עם אף אחד מאנשי המכירות המעונבים עם ההבעה הזחוחה שיש לאנשים שעפים על עצמם.
במקום זה, ועם דמעות של מחאה בזווית העין, פתחתי את לוחות היד השנייה ובי נשבעתי, עד סוף היום כבר יהיה לי את רכב החלומות שלי. זה הכול עניין של מיקוד, נחישות ושמחה בלב.

 

אבל מכאן המצב רק הלך והחמיר

כי לא ידעתי אפילו מה אני צריך לשאול, והשיחות שניהלתי עם מוכרים פוטנציאליים, גרמו לי להרגיש כאילו אני באופרת סבון של מנקה ארובות מהפרובינציה, שמתחנן למנהל המפעל העשיר שייתן לו לנקות את המכונית הנוצצת שלו.

כל שיחה, למשל, שהתחילה עם ניסיון לקבל פרטים על הרכב, הובילה למבול של פרטים שלא ביקשתי לדעת, שלא אמרו לי כלום, ומחירים מטורפים שכל קשר בינם לבין המכונית המשפחתית הזולה שחיפשתי, קלוש עד לא קיים.

התחביב הישראלי: להסביר את מהות הזמן למי ששואל מה השעה

לקח לי זמן לפתח מיומנות ולשאול את השאלות הברורות לגבי מספר הקילומטראז' שהמכונית עברה, כמה פעמים יצא לה לקבל טיפולים במוסך, והאם היא עברה טסט, או תאונה, לא עלינו. אני לא אומר שקיבלתי תשובות לשאלות שלי, או לפחות תשובות ברורות או ענייניות, אבל היי, לפחות הצלחתי להישמע כאילו אני יודע על מה אני מדבר.

ואתם יודעים מה? למדתי משהו חשוב לא רק למציאת מכונית יד שניה, אלא גם לחיים עצמם: כשאתה חוזר על אותה שאלה בנחמדות אך בנחישות, בסוף אתה מקבל תשובה. או גמגומים שמתארים לך את התמונה המלאה. לא יד שניה. לא משפחתית, ובטח שלא זולה. בנקודה הזאת כבר הבנתי שבטוח שיש משהו שאני עושה ממש, אבל ממש לא נכון.

"למה אתה מוכר?"

עוד שאלה חשובה שהתשובה הלגיטימית לה היא חיוך ומבט של מתחסד: "הסתדרתי בחיים". אבל אני אדם פשוט. באתי מהעם. נכון שאבא קנה לי את המכונית הראשונה שלי, אבל המקסימום שהוא מוכן היום לקנות לי זה כמה חלומות בעטיפת צלופן מרשרשת.

אז במקום לפתוח אתרי יד שניה, פתחתי את האתר של וובי, כי הם צועקים כל היום בטלוויזיה: "וובי – משווים וחוסכים! ומזמן הפנמתי שפרסומות בטלוויזיה הן לא רק שטיפות מח. הן החיים האמיתיים. לא משנה. כי עובדה. באתר שלהם למדתי מא' עד ת' מה אני צריך לחפש, או לפחות לדרוש, כשאני נפגש עם מוכר פוטנציאלי:ממתי רישיון הרכב של המוכר? אם הוא חדש, כדאי מאוד להבין מה הסיבה.

הרישיון לא חדש, אבל גם אי אפשר לקרוא אותו – נורת אזהרה אדומה ובוהקת צריכה להידלק.
מתי, אם בכלל, הרכב עבר טיפולים – אם אין ראיות ברורות לטיפולים כמו החלפת קלאצ' ורצועת טיימינג, או בלמים, או כל דבר אחר שיפתיע אותי מחר, כשיהיה מאוחר מדי, אני לא ממשיך את העסקה.

אבל המתנה הכי טובה שקיבלתי מוובי הייתה משהו שבכלל לא חשבתי עליו: ביטוח רכב

כן, ביטוח רכב הוא גם הוצאה. למעשה, הוצאה לא מבוטלת.
אז מרוב שהייתי שקוע באלף הפרטים האחרים, שכחתי לגמרי שעל כל שיקולי העלויות של הרכב הישן-חדש שלי, אני צריך להוסיף את עלות ביטוח הרכב. כן. פרט קטן אך מיוחד שכל אחד צריך לקחת בחשבון.

ועכשיו התמונה נראתה אחרת לגמרי. אצל וובי למדתי מה ההבדל בין ביטוח צד ג' לביטוח מקיף, ובעיקר למדתי להשוות את מחירי הביטוח, ולהבין איך משפיע מחיר המחירון של המכונית על מחיר הביטוח לשנה, ואיך למצוא רכבים וביטוחים משתלמים יותר.

 

כי כשהולכים אל המקצוענים, מקבלים תשובות ברורות

מה שאהבתי אצל וובי זה שלא צריך להיות מומחה יותר מדי גדול בביטוח רכב, ובטח שלא צריך לחשוב יותר מדי.
הם מקצוענים, ויודעים מה מחפש אדם שרוצה לקנות רכב (או לקבל הלוואה, או אפילו לקנות דירה, לצורך העניין).

כל הנתונים פשוט גלויים ופרושים בטבלאות ברורות, ובמספר הקלקות אפשר לדעת איזו חברה מציעה את התנאים הטובים ביותר לביטוח רכב.

אז כן. אתם יכולים להיות בטוחים שבפעם הבאה שאחליף את הרכב, אדע איפה להתחיל.

חווייה חדשנית וקלה שחוסכת לכם בביטוח, בהלוואה ובפנסיה

Wobi היא סוכנות הביטוח הדיגיטלית הגדולה בישראל.

אנחנו מאמינים שמגיע לכם לקבל מקסימום מידע כדי לבצע עסקה חכמה. ב-Wobi תרכשו במהירות ביטוח או תצפו בקלות בנתונים הפנסיונים שלכם, תקבלו אישור מיידי להלוואה שחיפשתם במחיר הכי משתלם ותיהנו ממענה אנושי העומד לרשותכם בכל שלב של התהליך.

חכם, מהיר, בטוח

הטכנולוגיה של Wobi מאתרת לכם בצ'יק את כל המידע הרלוונטי לכם באופן פשוט וסופר מאובטח.

שירות לקוחות מקצועי

אנחנו הרבה מעבר לטכנולוגיה.

מיטב אנשי המקצוע עומדים לרשותכם משלב הבחירה, דרך הקנייה ובמהלך כל תקופת הביטוח. בסוף התקופה, Wobi בודקת אם שווה לכם להשאר עם אותה הפוליסה או לעבור להצעה יותר משתלמת כדי שתוכלו לחסוך כסף.

קודם כל בשבילכם

אנחנו עובדים עם חברות הביטוח המובילות בשוק ודואגים שתיהנו משקיפות מלאה ושתהיו חשופים לכל ההצעות והמחירים. יותר מכל דבר, חשוב לנו שתרגישו שלמים ורגועים כשאתם קונים ביטוח ב-Wobi.

אפשר לעזור?

נציגי שירות הלקוחות של Wobi עומדים תמיד לרשותכם חייגו עכשיו:

מעוניינים לקבל שיחה מנציג? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פנייתך התקבלה

נציג יחזור אליך בהקדם

אישור